Intrebari frecvente

 

Intrebari despre produse si comenzi

 

Pot comanda un cadou care sa fie livrat direct la persoana care vreau sa-l primeasca ?

 

Da, acest lucru este posibil. Dupa ce ai terminat de adaugat produse in cos , la informatii de livrare va trebui sa introduci adresa unde vrei sa fie livrat coletul, iar la comentarii comanda, eventual un interval orar in care doresti sa se livreze coletul persoanei respective. Trebuie sa stii ca pentru a beneficia de acest serviciu plata o vei face in avans, pentru ca persoana care primeste coletul sa nu fie nevoita sa achite nimic. Plata o poti face online , prin MobilPay, sau prin transfer bancar. Daca doresti ca plata sa o faci prin transfer bancar este necesar sa selectezi in formularul de comanda, la metoda de plata "Transfer bancar", iar  la finalizarea comenzii sistemul va genera o factura proforma cu toate informatiile necesare transferului bancar.

 

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, Joy Gifts (joygifts.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda.

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

  
  
  

Categorii produse

  



  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?





  


  

Marturiile clientilor

 

Coletul o ajuns cu bine la mine, multumesc! Am sa mai comand de la dvs.si am sa recomand si prietenilor mei site-ul Joy Gifts! Multumesc inca o data!...

Iovanescu Doina,Caras-Severin

Vezi mai multe marturii